A GVH azt vizsgálata, hogy a vállalkozás megalapozottan népszerűsítette-e a haj sérüléseire, töredezésére megoldást kínáló Garnier Fructis Goodbye Damage termékek helyreállító hatásait, illetve a hajápolási cikkek használatával elérhető eredményeket reklámjaiban.
A versenyhivatal a L’Oréal vállalásai alapján kötelezettségként írta elő, hogy a vállalkozás
- ne használja a „helyreállít” szót a Garnier Fructis Goodbye Damage termékcsalád népszerűsítésekor;
- reklámjaiban alkalmazza a teljes termékcsalád (sampon, balzsam, hajtöredezés elleni szérum) képi megjelenítését;
- indítson fogyasztói oktatási kampányt a hajkárosodásról, a hajápoló termékek megfelelő használatáról és várható hatásairól honlapján, valamint az egyes áruházláncokban elérhető szórólapokon – bemutatva valamennyi termékének tesztelési folyamatát, illetve a tesztek típusait is;
- a fogyasztók részleges kompenzálására kedvezményes áron kínálja a Garnier Fructis Goodbye Damage duopackot (sampon, balzsam) a kiskereskedőknek – a vállalt információt hordozó csomagolással.
A GVH a kötelezettségvállalási nyilatkozat tartalmának mérlegelése után úgy ítélte meg, hogy a közérdek védelme hatékonyan biztosítható a vállalás elfogadásával, közölte a versenyhivatal.