Korábban már írtunk arról, hogy a Tibi atya-projekt poénkodásból komoly vállalkozás lett. A háromfős Humbák Művek Kft.-t 2014 áprilisában jegyezték be, és idén júliusban csatlakozott a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetségéhez (FIVOSZ). A céljuk az volt, hogy segítséget kapjanak a vállalkozás további növekedéséhez. A héten könyvet jelentettek meg a fiktív pap tollából, tovább építve ezzel a márkát és valószínűleg a cég bevételét is.
A Minden napra egy feles című könyv 9000 példányban jelent meg.103 történetet mutat be Humbákfölde nevű vinokratikus köztársaság eseményei alapján, vagyis a könyv
a Facebookon olvasható posztokhoz hasonló kitalált történeteket tartalmaz,
amelyek görbe tükröt állítanak a magyar társadalom elé. Az egyik sztori szerint például meteor közeleg Humbákfölde felé, mire az emberek aláírásgyűjtésbe kezdenek, hogy ne az ő hazájukba csapódjon a meteor, hanem a szomszéd országba. Tehát akiben felmerült a kérdés, hogy a Tibi atyás PET-palackos bor piacra dobása után hány bőrt lehet még lehúzni a lecsúszott pap karakteréről, annak egyelőre azt kell mondanunk, hogy úgy tűnik, vannak még ebben lehetőségek.
Tóth Bence, Tibi Atya marketingese a könyv bemutatóján elmondta, hogy továbbra sem szeretnék felfedni, hogy ki áll vagy kik állnak a Facebookon olvasható bejegyzések mögött. Márkaépítés szempontjából is nagyszerű lehetőségnek látja a könyvet, de várhatóan hatalmas bevételt is hoz majd.
Tibi atyából a Facebokon lett sztár, így most főképp azok ismerik, akik használnak internetet,
és követik a Facebookon. A könyv viszont bárkihez eljuthat, ezért akár új célcsoportokat is bevonhatunk” – mondta az Üzletrésznek. Eredetileg novemberre tervezeték a könyv a megjelenését, nem tervezett csúszás miatt alakult úgy, hogy épp karácsony előtt pár héttel lett kapható. Már az első néhány napban óriási az érdeklődés. Ez a könyvbemutatón is látszott, ahol tolongtak a fiktív pap hívei, hogy dedikáltassák a frissen megvásárolt köteteket.
A következő nagy lépés a cég életében egy saját, Tibi atya - Humbák Művek hangulatú budapesti kocsma, amely a tervek szerint január elején nyílik.
Az új helyet teljesen saját forrásból szeretnék létrehozni:
a Humbák Művek Kft. tagjai válogatják meg a személyzetet, ők végzik a teljes arculat kialakítását, és a napi életben is 100 százalékosan részt fognak venni. Távlati céljuk pedig a kocsma mintájára létrehozott franchise-hálózat beindítása, illetve saját bormárkát is szeretnének piacra dobni. Tóth Bence szerint van igény a Tibi atyával logózott termékekre, sőt vannak olyanok, akik szinte már fanatikusként rajonganak az atyáért, így például büszkén viselik az atya webshopjában elérhető logózott pólókat.