Lépniük kell a cégeknek reklámügyben
A márkázott és a marketingígéretet tartalmazó kampányok sokkal sikeresebbek.
A márkázott és a marketingígéretet tartalmazó kampányok sokkal sikeresebbek.
Ezt a sikeres magyar vállalkozást ma már a család harmadik generációja irányítja.
Mi kell ahhoz, hogy az Y generációs fiatalok elinduljanak egy-egy magyar úti célt felfedezni?
Jó döntés a négylábú, de ha már semmiképp nem tudja elkerülni a cukiságot a marketingkampányában, inkább a kiskutyák.
A Humbák Művek Kft. új húzással erősíti a márkát.
Sok szavunk kezdetben egy bizonyos terméket jelentett, majd általános fogalom lett belőle. De jót vagy rosszat hoz ez a márkának?
Egy társaság piaci értékének akár 100 százalékát is a márkanév adhatja.
A rosszmájú kommentelőkre is van megoldás, öt nap alatt kiirthatók a trollok.