Kategóriánként 5-5 millió forint értékű marketingkampányt nyerhetnek azok a cégek, amelyek benevezik weboldalukat a Telekom Honlapversenyére. A megmérettetésre január végéig minden olyan kis-, és közepes vállalkozás regisztrálhatja honlapját, amely 2015-ben hozta létre a céges weboldalát, vagy legkésőbb, a verseny zárásáig készíti majd el.
Mivel a pályázott honlapokra a közönség is szavazhat, így
a legjobbak közé csak azok juthatnak be, akiknek a weboldalát az interneten böngészők értékesnek, szerethetőnek tartják.
A cégeknek érdemes a voksokat gyűjteni, hiszen a TOP10 legtöbb szavazatot kapott honlap kerül a szakmai zsűri elé, akik belőlük választják ki a kategóriánkénti egy-egy győztest.
A honlapversenyre jelentkezés részletesebb feltételei ide kattintva olvashatók, nevezni 2016. január 31-éig, míg szavazni 2016. február 28-áig lehet a verseny hivatalos Facebook oldalán. A zsűri döntése március elején várható, az eredményhirdetést márciusra tervezik.