Magyarország első alkalommal vesz részt önálló nemzeti startup standdal a kiállításon, ahol az automata házi sörfőzőt gyártó Brewie és az okos kockát fejlesztő sBrick mutatkozik be a Magyar Nemzeti Kereskedőház InnoTrade programjának köszönhetően.
A 4 napos rendezvényen több mint 20 ezer fejlesztés látható, az eseményt várhatóan mintegy 200 ezer látogató keresi fel. Marozsi László az InnoTrade program vezetője kiemelte, a program egyebek mellett
teret ad a globális piacot célzó, legalább prototípussal rendelkező magyar startupoknak
kapcsolati tőkéjük szélesítésére, a célpiacok tesztelésére. Pál Marcell, a Brewie házi automata sörfőző gép ötletgazdája hangsúlyozta, az amerikai piacot célterületnek tartják, ezért fontos, hogy innen konkrét visszajelzéseket kapjanak, és üzleti kapcsolatot építsenek ki a kiállításon.
Az Origo helyszínen tartózkodó tudósítója bővebben bemutatta a két magyar vállalkozást, az Origo címlapján pedig folyamatosan nyomon követhetik a CES híreit és újdonságait.