Az első három helyen a Tesco sajátmárkás termékei szerepelnek mindössze néhány pontos eltéréssel (49–44 pont), mivel magas arányban tartalmazzák a névadó gyümölcsöt, és ezeket százalékosan fel is tüntették. Aranyérmet a Tesco Forest Fruit Infusion erdeigyümölcs-ízű filteres gyümölcstea nyert, egyben
ez a márka az egyetlen, amely nem tartalmazott aromát,
míg a többi 35 termék legalább egy aromát tartalmazott.
Már jóval kevesebb ponttal (23,5–15 pont), de sorban ezeket követi a CBA, a Marks & Spencer és a Penny Market sajátmárkás terméke. A Marks & Spencer tea kivételével mindegyik a legolcsóbbak közé tartozik,
egységáruk nem éri el a 6 forintot grammonként.
Ára alapján azonban még ez utóbbi is középkategóriás.
A lista végén is volt bőven a sajátmárkás termékekből. A legkevesebb pontot az adalékanyagokkal agyontömött Rossman King’s Crown áfonyás joghurtos teája érte el. Megosztott utolsó előtti helyen végzett a Teekanne Málna- és szederízesítésű gyümölcstea, a Pickwick Gyümölcs és gyógynövénytea meggy, málna és vörösáfonya ízesítésben, a Gárdonyi Teaház Eper-bodza-méz nevű gyümölcstea, a Milford Fekete ribiszke-cseresznye tea.
A gyártók jelentős része nem tünteti fel pontosan, hogy az összetevők milyen arányban
vannak jelen a termékben. Ahol mégis, ott elég lehangoló a kép. A feliratuk szerint eperrel, málnával vagy erdei gyümölccsel ízesített teák a legnagyobb arányban almát, hibiszkuszt vagy csipkebogyót tartalmaznak. A 36 termékből 12 legfeljebb 2 százalékot tartalmaz a névadó gyümölcsből.
Összességében elmondható, hogy
az ár és a minőség nem függ össze.
Ami a tesztben szereplő hat gyerekteát illeti, a gyártók ezekből sem spórolták ki az aromát, a nevükben ígért gyümölcsöt annál inkább.