Sikeresen zárta a napokban a Fornetti Csoport a tavaly ősszel elindított 600 millió forint értékű fejlesztési programját, amelynek célja a termelőkapacitások bővítése, illetve az ügyféligények minél teljesebb kielégítése és a logisztikai üzletág fejlesztése volt. Sebastian Gooding, a Fornetti Csoport ügyvezető igazgatója elengedhetetlennek tartja a folyamatos fejlesztést ahhoz, hogy a Fornetti Csoport Európa egyik vezető élelmiszeripari vállalatává váljon.
A 2015 őszén Kiskunfélegyházán kialakított új bútorüzem a belső elemzések szerint minimum 20-30 százalékkal növelheti az üzletek forgalmát:
a vállalat az eddigi 2 helyett immár hetente 5 értékesítési pontot is el tud látni
új bútorokkal és egyéb felszereléssel. A létszám kétszerezésével 40 tervező, asztalos, villanyszerelő, valamint fémmegmunkálásban jártas szakember dolgozik az új gyáregységben.
A fejlesztési program második elemeként a romániai Temesváron lévő üzem termelői és csomagolókapacitásait bővítette a vállalat: a romániai üzemben a gyártósorok egyes elemeit lecserélve havonta több mint 600 tonnával termelnek többet, és automatizált csomagolástechnikai megoldásokat is telepítettek.
A 600 millió forintos modernizációs program harmadik elemeként a Fornetti Csoport logisztikai üzletágát korszerűsítette gépjárműparkjának fejlesztésével. „A 38 darab új jármű üzembe állításával fejleszteni tudtuk hazai és külföldi partnereink kiszolgálását, áruellátását” – mondta Vidács Gyula operatív ügyvezető. Így a teljes vállalatcsoport hetente közel 7000 sütési pontot lát el pékáruval.
A cégcsoport 10 százalékos forgalmi növekedést realizált az elmúlt kilenc hónapban. „A Fornetti nagyra értékeli munkatársai munkáját, a közös sikerért tett erőfeszítéseit. A megnövekedett eladásainknak köszönhetően lehetőségünk nyílt a fejlesztési programot egy negyedik elemmel, a bérfejlesztéssel kiegészítenünk, amely
általános 10 százalékos béremelést jelent 2016. május 1-jétől kezdve”
– emelte ki Sebastian Gooding a fejlesztési program egyik különleges elemét.
Az ügyvezető utalt arra is, hogy
céljuk a piacelsőség Európában.
„A nemzetközi minőségi és élelmiszerbiztonsági sztenderdeket a vállalatcsoport mindkét magyar és a romániai üzeme magasan teljesíti. A legfontosabb feladatunk, hogy megtartsuk ezeket a mutatókat, így bővítsük a vállalatot és biztosítsuk, hogy Európa egyre több országába eljussanak a Fornetti-termékek” – utalt Sebastian Gooding a megindult németországi terjeszkedésre és az új nemzetközi piacokat érintő jövőbeni tervekre.