Ezt állítja a smallbiztrends cikke, mégpedig az Adobe stockfotói letöltési statisztikái alapján. A kifejlett egyedek képeiből 21, a kölyköket ábrázolókból pedig egyenesen 62 százalékkal kérnek többen, ha kutya.
Bár általában igaz, hogy a letöltések masszív részét teszik ki az állatos fotók, a felhasználók választásában
messze a legnépszerűbb a kölyökkutya,
azon belül is a golden retriever, majd a labrador, a bulldog, a beagle és a német juhász. A cikk megszólalói szerint
a tekintet a kulcs.
Joggal számít olvadásra a fogyasztó oldalán, aki gombolyaggal játszó, cérnahangon nyirvákolva ide-oda gurulászó szőrgombolyagokkal operál. De több és gyorsabb reakciót kap az a kampány, amelyikben a vállalat úgy próbálja elérni cseppet sem burkolt kereskedelmi céljait, hogy hat-nyolc-tizenkét hetes kutyák néznek a potenciális vásárlóra. Mert ahol ők néznek, ott nézve van.
Azért persze a macska erejét se becsülje alá senki. Az angol külügyminisztérium például a közelmúltban
egészen magas fokon művelte a cicamarketinget.
Terméket ugyan nem reklámoznak, de az intézményi brandinget mondhatni kimaxolták azzal, hogy menhelyről fogadtak örökbe egy macskát. Palmerston beköltözött az irodába és nyomban kapott egy Twitter fiókot . A minisztérium alkalmazottai közleményben biztosították az állampolgárokat, hogy nem közpénzből, a saját fizetésükből látják el a hajdani miniszterelnökről elnevezett négylábút. Másnap reggel pedig posztban nyugtattak meg mindenkit: Palmerston nem piszkított, nem tett tönkre és nem karmolt össze semmit az éjszaka.
Hanem ennyire felelősségteljesen végzi a munkáját: