A Baross téren két épületháló között, a magasban kifüggesztett 50 méter hosszú kötélen óriási, nemzetiszínű pólók lógnak, mintha épp mosás után száradnának a forró nyári szélben. A pólókon lévő betűk összeolvasva a „Szép volt, fiúk” mondatot adják ki.
Persze utánajártunk, hogy ki vagy kik köszöntik így a magyar futballválogatottat, kiderült: egy új mosópor bevezető kampányának része a mezgaléria.
A foci-Eb nemcsak a fogyasztók – nézők – érdeklődésének középpontjában áll, a reklámozók is szeretik használni az esemény körül kialakult, pozitív töltetű hírzajt. A Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) és az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) a reklámozáshoz szükséges információkról letölthető összeállítást, illetve ajánlást készített, mik azok a védjegyek vagy szlogenek, amelyek nem – vagy csak pénzért – használhatók, adta hírül még az esemény előtt az MTI. Ennek fényében próbálják a márkák különböző kreatív, néha gerillamarketingbe hajló eszközökkel kihasználni a válogatott sikeréhez kapcsolódó érdeklődést.