A spontán és barátságos ismerkedés komoly üzletfejlesztési eszközzé vált. A „Cup of inspiration” szerdánként azt is jelenti, hogy aki a kávézóban dolgozik, tudatosan képzi magát ezekre az alkalmakra.
Tulajdonképpen mini SAP-rendszert építettek fel. Ha valaki az ügyvezetőhöz fordulna, de ő épp máshol jár, ha marketingről, márkaépítésről, a kisvállalati menedzsment legfontosabb teendőiről tesz fel kérdéseket, arra
bárkinek érdemben kell tudnia válaszolni.
Akkor is, ha a kávézóban egyébként teljesen mással foglalkozik. Akin pedig kifog a kérdés, és ennek jó esetben reálisnak kell lennie (különben bárki bármikor átvehetné a vezetést), tudja, mikor kihez irányítsa.
A videóban Melanie Spring, a tulajdonos arra is kitér, ez egyfajta laza csapatépítés a kávézó dolgozóinak is, hiszen jobban összetartanak a munkavállalók,
fokozottan a sajátjuknak érzik a vállalkozást,
mint ügyet. Arról nem is beszélve, hogy folyamatosan bővítik az ismereteiket.
Ez a heti egyszeri kávézás így a win-win szituáció szinonímájává vált: a betérő vállalkozók remélhetőleg kézzel fogható tanáccsal távoznak, a munkavállalóknak panorámaképet kell alkotniuk a vállalatról, ahol a napjaikat töltik, és
a cégtulajdonosok sem kényelmesednek el,
folyamatos az információáramlás a hasonszőrű vállalkozók körében. „Mindenkinek kitágul a világa”, mondja Melanie Spring.