A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH), Magyarország Washingtoni Nagykövetsége, valamint az európai borok importálására szakosodott 3W Beverage Importers Taste of Hungary tematikus magyar napot szervezett.
A washingtoni vacsorán a magyar borok mellett bemutatkozott a hazai, prémium kategóriás élelmiszereket összefogó Áldomás közösségi márka is.
Az amerikai üzletemberek, disztribútorok és élelmiszeripari szereplőknek mind a magyar borok, mind az Áldomás élelmiszerek nagyon tetszettek, a visszajelzések alapján
konkrét megrendelésekre is számítani lehet az amerikai piacról.
"Az amerikai fogyasztók jelentős vásárlóerővel rendelkeznek, és a piac kifejezetten keresi a kiváló minőségű, prémium kategóriás élelmiszereket. Éppen ezért, és az eddigi pozitív visszajelzések miatt biztosak vagyunk benne, hogy az Egyesült Államokban is sikeresen tudjuk majd forgalmazni az Áldomás-termékeket" – mondta Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója.
Az Áldomás élelmiszerek külpiaci értékesítése a tervek szerint elsőként az Egyesült Királyságban kezdődik meg.