A „MOL Group 2030 - Enter Tomorrow” elnevezésű stratégia alappilléreihez többek között az alábbiak tartoznak a cégcsoport közleménye szerint:
„Az elmúlt 15 évben a Mol sikeresen vezette az olaj- és gázipar konszolidációját Kelet-Közép-Európában, és nemzetközi vállalatcsoporttá váltunk. EBITDA-nkat hétszeresére, míg piaci kapitalizációnkat ötszörösére növeltük.
Töltőállomásaink száma 450-ről több mint 2000-re nőtt, és ma már naponta 1 millió vásárlót szolgálunk ki”
– idézi a cégcsoport közleménye Hernádi Zsoltot, a Mol-csoport elnök-vezérigazgatóját. Szerinte stratégiai célkitűzéseiket elérték, de itt még nem állhatnak meg.
„Kedvező helyzetben vagyunk ahhoz, hogy további növekedési lehetőségeket ragadjunk meg egy egyre gyorsabban változó külső környezetben, ahol globális szinten új energia- és üzemanyag-fogyasztási minták jelennek meg, a szélsebes technológiai átalakulások és folyamatosan változó fogyasztói szokások mellett” – mondta Hernádi Zsolt. Szerinte az új stratégia célja nemcsak az alaptevékenységeinkhez tartozó üzletágakban elért regionális pozíció megtartása és megerősítése, hanem az, hogy
továbbra is a Mol legyen a kelet-közép-európai régió piaci dinamikájának és változásainak mozgatórugója.
„Biztos vagyok benne, hogy minőségi eszközeink, pénzügyi szilárdságunk, növekvő piacaink, tehetséges alkalmazottaink és megfelelő vállalati kultúránk révén
a Mol-csoport a következő 15 évben továbbra is az élen áll majd,
versenyképes hozamot biztosít részvényeseinek, valamint hozzájárul a régió gazdaságainak hosszú távú társadalmi és gazdasági jólétéhez” – közölte a cégcsoport elnök-vezérigazgatója.