A Penny Market is Budapest belvárosa felé terjeszkedik, az új üzlet 12 embernek biztosít munkahelyet – közölte a cég.
Trend, hogy a bolthálózatok igyekeznek a városközpontok felé terjeszkedni. Annak érdekében, hogy fogyasztóink mindennapi bevásárlásaikat lakóhelyükhöz közel, gyorsan el tudják intézni, a Penny Market bolthálózata országos lefedettségre törekszik.
A fővárosi lakosok kényelmét szolgáljuk azzal, hogy harmadik üzletünket nyitjuk Budapest egyik legnagyobb kerületében – mondta Brückner Péter, a Penny Market értékesítési igazgatója.
A Penny Market jelenleg több mint 3500 embert foglalkoztat Magyarországon. Az áruház beszállítóinak 60 százaléka hazai cég.
A kiskereskedelmi fogalom a legutóbbi adatok szerint
augsztusban is nőtt, 4,3 százalékkal.
Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelmi üzletekben 2,8, a nem élelmiszer-kiskereskedelmi üzletekben 6,1, az üzemanyag-kiskereskedelemben 7,5 százalékkal emelkedett az értékesítés.
Hiába a plázastop elég sok kereskedelmi üzletlánc terjeszkedik. Legutóbb a Praktiker is új áruházat nyitott Budapesten és a Decathlon is egy új üzlettel a Nyugati téren vetett lábat. A Spar is tovább folytatja az expanziót, szeptemberben nyitott új üzletet Szombathelyen. A Lidl is terjeszkedik, a VIII. kerületben és Budán is új Lidl-egység épül hamarosan. Az Aldi pedig Csepelen és Kecskeméten is nyitott idén egy-egy áruházat.
Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára szerint az év eleji várakozásainál erőteljesebb ütemben nőtt a kiskereskedelmi forgalom az idei első nyolc hónapban, az év egészében
5 százalék körüli emelkedésre számítanak.