Martha Stewart, aki egész Amerikát ébresztette rá, hogy a háztartás művészete a legmagasabb fokon is bárki előtt nyitva áll, majd ebből milliárdos is lett, azt üzeni a vállalkozóknak,
a vásárló rendkívüli termékekre vágyik, itt a pillanat,
ezt kell nekik nyújtani. Nem hiszi, hogy manapság el tud sikkadni egy különlegesség, ahhoz túl nagy súllyal van jelen az életünkben a közösségi média – nyilatkozta az Entrepreneurnek.
A hétvégén több száz kisvállalkozás vett részt workshopokon és hallgatott meg előadásokat a Stewart birodalom manhattani főhadiszállásán. Többek közt itt volt vendég Jessica Alba és Sarah Michelle Gellar is, mint azt korábban megírtuk, és meséltek arról, hogy a filmezést vállalkozásra cserélték.
Amerikában különösen nagy a kézműves piac, Barack Obama tavaly június közepén egy hetet kinevezett National Week of Makingnek. És bár egyidős az emberiséggel, korunkban épp az online platformoknak hála hihetetlenül sok lehetőség adott a kézművességben érvényesülni. Erről szól a maker nevű iparág, ami ugyan csak készítőt jelent, de
a kézművesség és a technológia ötvözetére
utal. Ez teszi olyan korszerűvé, ez gyorsítja fel a területet. A kapcsolódó területek támogatása pedig – a jog, a közösségi média, a pr, a marketing – még jobban beágyazza: Martha Stewart is kitért arra, hogy az üzleti tanulmányokban a még csak bimbózó vállalkozóknak is azt tanítják, hogyan kell együttműködni a beszállítókkal. Stewart egy protézsé vállalkozását is Berkeley-hallgatók alapították Back To The Roots néven. Ők arra jöttek rá, hogy a kávézacc kiváló táptalaj gombáknak, és ma 14 ezer üzletben van jelen a készletük, amellyel tehát ki-ki a saját kiskertjében vagy erkélyén válhat termesztővé.
Ez tehát a nagy pillanat az üzleti csináld magad mozgalomban. A lehetőség adott, már csak azért is, mert
igazán lenyűgöző termékek azért nem teremnek minden bokorban.
Biztosan felfigyel arra az iparág, aki fontos és érdekes újítással áll elő.