Az összeolvadás nem lesz hatással az egyes márkák önállóságára, azok
továbbra is külön oldalként működnek majd
- idézi a tájékoztatás Jussi Lystimäkit, a Schibsted európai feltörekvő piacokért felelős alelnökét.
Az átstrukturált szervezet igazgatója Palocsay Géza lesz, aki 2014 nyarától tölti be a Jófogás ügyvezetői pozícióját.
Az összeolvasztással és a tervezett munkaerő felvételekkel a magyarországi Schibsted több mint 100 alkalmazottat foglalkoztató vállalattá duzzad.
Az összeolvadással új szervezeti struktúra áll fel, amely
mind a két szervezet tagjait magába integrálja egy közös vezetés irányítása alatt.
Mivel a két márka továbbra is külön oldalként működik majd, minden eddigi csapat munkája szükséges lesz a továbbiakban is - írták.
A felhasználóknak nincs teendőjük, és nem fognak érzékelni semmit az összeolvadásból, amellyel a felhasználók és az ügyfelek minél gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálását szeretnék elérni, továbbá a termékek fejlesztését, új szolgáltatások bevezetését, bővítését.
A
Jófogásnak októberben 2,1 millió
egyedi látogatója volt, míg a
Használtautónak 1,3 millió.
A Schibsted 2010-ben indította el a Jófogást, amely az Expressz és az OLX megvásárlását követően, havi 2,1 millió látogatójával piacvezető apróhirdetési portállá növekedett. A Használtautó.hu teljes tulajdonjoga 2014-ben került a cégcsoporthoz - írták.