A LifeNetwork és az OzoneNetwork együttműködése az r-time-mal régre nyúlik vissza. A csatornák új tulajdonosa a most kötött megállapodással ezt a bizalmat kívánja megerősíteni.
A médiacsoport tulajdonosváltása óta eltelt 10 hónap kiemelkedően jó eredményeket hozott. Az r-time a papírformán felüli teljesítménnyel alapozta meg a hosszútávú együttműködéshez szükséges bizalmat. Részünkről ennek a bizalomnak a megnyilvánulása volt az a korábbi döntésünk is, hogy 2016 májusától ők értékesítsék a reklámspotok mellett a non-spot megjelenéseket is - mondta Somlai Bálint, az Origo-NWM TV üzletágigazgatója.
Fontos döntés ez a mi életünkben. Az Origo-NWM Csoporttal kötött újabb megállapodás azt a kiváló kapcsolatot erősíti tovább, ami a LifeNetwork és az OzoneNetwork csatornák indulásával kezdődött hat éve, és amit az új vezetéssel is sikerült megtartani és tovább erősíteni. Hasonlóan gondolkodunk a csatornák jövőjéről és meghatározó, egyedi pozíciójukról a televíziós piacon. Nem csupán nézőközönségükben értékes csatornákat sikerült ezzel a portfólión belül tartani, hanem olyan televíziós brandeket, amelyek egyedi, saját gyártású, lokális tartalmakkal vannak jelen ezen a zsúfolt piacon.
Bízunk abban, hogy
megújított együttműködésünk mindkettőnk számára nemcsak kereskedelmi megállapodás lesz,
hanem egyben egy hosszabb távú, kölcsönös márkaépítés része is - mondta Dudás Gergely, az r-time ügyvezető igazgatója.
Az elmúlt időszak megerősítette az Origo-NWM Csoport vezetését abban a meggyőződésében, hogy a két kábelcsatorna és az egyik legnagyobb online médiaportfolió együttműködésében rengeteg kiaknázható lehetőség van.
Az előttünk álló néhány hónap arról fog szólni,
hogy tudjuk közelebb hozni egymáshoz a két platformot,
illetve hogyan tudjuk még átjárhatóbbá tenni a nézők, olvasók számára - mondta Somlai Bálint.