A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
6
Ezüstérem
7
Bronzérem
6

Felpörgetné az üzletet? Nézze meg mit tesznek versenytársai

Woman thinking of ideas at the office White Collar Worker Student New Business Women Marketing Inspiration Brainstorming Adhesive Note Diagram 20-29 Years Adult Writing Smiling Thinking Working Analyzing Asian Ethnicity Latin American and Hispanic Ethnici
Latin American woman thinking of creative sales ideas at the office to put in a wall chart
Vágólapra másolva!
Nyitottak a magyar kis- és középvállalkozások az internetes marketingalkalmazásokra, többségüknek már van saját honlapja, jelentős részük más korszerű eszközöket is használna termékei, szolgáltatásai népszerűsítésére - derül ki az Invitel kutatásából.
Vágólapra másolva!

A felmérés elkészítéséhez több mint 1500 döntéshozót kérdeztek meg, a válaszadók 60 százaléka 1-4 fős, 8 százalékuk pedig 50 fősnél nagyobb vállalkozásnál dolgozik.

A válaszok alapján

a többség továbbra is a személyes kapcsolatokon keresztül terjedő jó hírnévben bízik (53 százalék),

miközben 17 százalékuk semmilyen eszközt nem használ hirdetésre.

Melyik az ideális marketing-eszköz a vállalkozásnak? Forrás: Getty Images/andresr/Andresr

Egyre népszerűbb a reklámban az internet,

a közösségi médiát 33, az e-mail-es leveleket 28 és az online hirdetéseket 20 százalék tartja fontos eszköznek,

míg a szórólapot 19, a nyomtatott sajtót 16, a plakátot 5 százalék. A televíziót és a rádiót mindössze 3-3 százalék választaná hirdetése felületének.

A kutatás adatai szerint

a megkérdezett kis- és középvállalkozások több mint felének van már céges honlapja.

A nemmel válaszolók 5 százaléka dolgozik a saját weboldal elindításán, egyharmaduk viszont szükségtelennek vagy megoldhatatlannak látja ezt.

A kutatás résztvevőinek

45 százaléka a közösségi médiában is jelen van,

túlnyomó többségük használja a Facebookot (89 százalék). A YouTube, a LinkedIn és az Instagram használóinak aránya 14, 11 és 8 százalék.

A cégformák közül

az egyéni vállalkozásoknál a legalacsonyabb a korszerű marketing eszközök aránya

a kutatás szerint. A cégméret esetében hasonlóak az adatok: kisebb cégek ritkábban építenek az online kommunikációra.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!