Egy olvasónk jelezte, hogy bankszámlájára nem az az összeg érkezett, amit családi pótlékként eddig kapott a három gyereke után. Ma reggel 13 300 forint érkezett az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóságtól a bankszámlájára.
A szülő eddig:
De ma már csak
egyszeri 13 300 forint érkezett a számlájára.
A szülő azt mondta az Origónak, hogy reggel óta próbál segítséget kérni, hogy hova fordulhat problémájával.
Hívta a 1818-as számon az Ügyfélkaput, de segíteni ott sem tudtak neki.
2017 januárjától az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság vette át a családtámogatási ellátások és fogyatékossági támogatás folyósítását a fővárosi és megyei kormányhivataloktól. Mivel a januárban esedékes családi pótlékot már decemberben elutalták, ezért januárban nem volt gond a családi pótlékokkal.
Februárban viszont az ONYF honlapján feltüntetett február 1-jei időpont helyett is február 3-án érkezett meg a családi pótlék a jogosultak bankszámlájára.
Az ONYF a honlapján azt írja, a családtámogatási ügyek intézésére a következő módon van lehetőség:
Kerestük a Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóságot, amint válaszoknak a kérdéseinkre, megírjuk.