A GVH indoklása szerint a 2015 októberétől mobil alkalmazásban közzétett Csak a Jófogáson kiemelés azt üzente, hogy
az érintett hirdetések kizárólag a Jófogás oldalán láthatóak,
miközben azokat abban az időben más oldalakról is elérhették a fogyasztók.
Hozzátették, hogy a vállalkozás 2015. októberi sajtóközleménye is megtévesztő volt, mert annak alapján az üzletfelek abban bízhattak, hogy
növekszik a portál ingatlanrovatának látogatottsága
és ezzel emelkedik a hirdetések ár-érték aránya. A hirdetett kizárólagosság alkalmas lehetett arra, hogy a professzionális hirdetőket a hirdetés előnyeit és az azoktól várható eredményeket illetően megtévessze - írták.
A hivatal a bírság kiszabásakor a jogsértéssel érintett, a szolgáltatások értékesítési bevételekből indult ki. Enyhítő körülményként értékelték, hogy a vállalkozás már a versenyfelügyeleti eljárás alatt
módosította kereskedelmi gyakorlatát,
kiegészítő információval módosította a kiemeléseket, valamint kidolgozott kötelezettségvállalási nyilatkozatot nyújtott be a versenyfelügyeleti eljárás korai szakaszában és megvalósította vállalásainak egyes elemeit. A GVH a 2015. november 19. és 2016. január 31. közötti időszakra megszüntette az eljárást.