Új dimenziókba helyezi a magyarországi banki ügyintézést a Takarékbank fejlesztése. Míg eddig személyesen kizárólag úgy lehetett pénzügyi szolgáltatásokat igénybe venni, ha valaki felkeresett egy bankfiókot, addig a jövőben a bankfiók megy az ügyfélhez.
A település főterén vagy akár a házunk előtt is megálló Takarék-buszban a lakossági és vállalati ügyfelek elérhetik a takarékok termékeit és szolgáltatásait.
A Takarék-buszban lehet például személyi kölcsönt, Családi Otthonteremtési Kedvezményt vagy vállalkozói hiteleket igényelni, továbbá folyószámlát kezelni és pénzt befektetni, az ATM-ből pedig a készpénzfelvétel is megoldott.
Az utazó bankban a személyes ügyintézéshez még mindig jelentős számban ragaszkodó ügyfelek – legyenek magánszemélyek vagy vállalkozók – úgy érezhetik magukat, mint egy bankfiókban.
A pénz befizetése és ATM-es felvétele mellett a buszban utazó szakképzett banki ügyintézőn keresztül nemcsak pénzügyi termékeket és szolgáltatásokat igényelhetnek, hanem személyre szabott tanácsokat kaphatnak ahhoz, mibe tegyék a pénzüket, vagy milyen forrás passzol a leginkább elképzeléseik megvalósításához, vállalkozásuk fejlesztéséhez.
A takarékok közel annyi bankfiókot üzemeltetnek, mint az összes többi bank együttvéve. Ezzel az ötletes szolgáltatással még egy lépéssel közelebb kerülünk az ügyfeleinkhez, – jelentette ki Vida József, a Takarékbank Zrt. elnök-vezérigazgatója.