Williams belefáradt abba, hogy a fülhallgatója mindig összegubancolódott, vagy elveszett a táskája mélyén, és úgy vélte, van elegánsabb módja is annak, hogy ezt a technikai eszközt viselje. Olyan fejhallgatót akart, ami merész és ékszerbe ágyazott, de biztos volt benne, hogy ilyen már létezik. Ám hosszas keresgélés után sem talált ilyet, ezért maga alapított egy vállalkozást, amely ötvözi a luxus nyakláncokat a fejhallgatókkal.
Első terméke, a The Dipper merész és karcsú medállal takarja el a fülhallgató pántját.
Saját maga igyekezett ismert kockázati tőke-befektetőket találni ötletéhez, ez azonban sokkal nehezebb dolognak bizonyult.
Több mint száz befektetőhöz fordultam, és a nap végén kettő vette fel velem a kapcsolatot"
– nyilatkozta Williams a BBC-nek.
Williams első befektetője a saját főnöke volt, Tom Katis a Voxer kommunikációs applikációnál, ahol pályafutását még részmunkaidős irodai asszisztensként kezdte, majd a San Francisco-i székhelyű marketing csapat vezetőjévé vált.
Másik befektetője a Backstage Capital, amely kifejezetten a nők és az etnikai kisebbségek által indított társaságoknak nyújtanak támogatást, akiket gyakran a hagyományos kockázati tőke-befektetők figyelmen kívül hagynak.
Williams az egyik társalapítója a 2017-es Zebra mozgalomnak is, amelyet rajta kívül még három nő hozott létre. A mozgalom célja, hogy támogassák a nők, az etnikai kisebbségek, valamint a hátrányos helyzetűek által alapított startupokat.
Olyan céget akartam felépíteni, mint az Apple, csak a divat és a technológia összemosásával. De rájöttem, hogy ez az álom nem igazodik az életmódomhoz"
– tette hozzá Williams.
A Tinsel alapítója úgy véli, a Szilícium-völgyi befektetők kevésbé foglalkoznak a kisebb, kevés hozamot ígérő, de nyereségesen fenntartható vállalatokkal. A kezdetekkor ő is egy több milliárd dolláros cégről álmodott. Olyan üzletet akart, amely nyereséges és fenntartható, nem pedig egy olyat, amelyen milliárdos értéket mutató árcédula fityeg.