A Chanel divatház legújabb pirosítója három részből áll, és a tervezők ígérete alapján négy bőrtípushoz is kifejezetten ajánlott – emellett kompakt és sokáig eltartható. A cég honlapján 52 fontért, azaz 18 ezer forintért meg lehet rendelni.
Az első igazi hajkiegyenesítő fésű megalkotója, Sharon Rabi kompakt méretűvé alakította át termékét, hogy utazások közben vagy akár a munkahelyen is használható legyen a hajkefe. Sharon Rabi három évig tervezte különleges hajkiegyenesítő termékét, míg végül
2012-ben elindította saját vállalkozását, ami hamar sikerré vált: Rabi szerepel a Forbes híres harmincas listáján, ami a harminc év alatti kiemelkedő cégvezetőket tartalmazza.
A Dafni Go honlapján beszerezhető kompakt verzió 99 fontba, átszámítva 35 ezer forintba kerül.
Alexandra Soveral részben a tudományt, részben régi praktikákat használt fel terméke megalkotásához – a tudomány és az alternatív módszerek ötvözéséről még könyvet is írt – amit az Amazonról lehet megrendelni, 4.600 forintért.
Victoria Beckham és az Estée Lauder közös kollekciója hatalmas sikert aratott tavaly. A második kollekció is a hagyományos sminktermékeket helyezi előtérbe, azonban akad néhány extra termék is, mint például a metálfényes szemhéjpor vagy a csillogó púder.
Beckham úgy nyilatkozott a termékről, mint a tökéletes vékonyított tus, amivel finom vonalat lehet húzni.
A híres énekes és tervezőnő oldalán online is megvásárolható a termék potom 36 fontért (12 ezer forint).
A Gabrielle „Coco” Chanel – akinek a teljes női ruhatár átalakulását is lehet köszönni – által 1909-ben alapított divatház az egyetlen, amelynek második terméke is helyett kapott a listán. A 10 ezer forintos rúzs narancsos színárnyalata szintén igazi aduász egy kozmetikai táskában.
A 2016-ban indult olasz Insight összes terméke szilikon, parabén, színezőanyag és SLS-mentes, és a vállalat organikus és környezetbarát alapanyagokat használ. A félliteres hajápoló nagyjából 5 ezer forintba kerül, ám beszerzése nem a legegyszerűbb feladat.
A Lixirskin alapítója, Colette Haydon szerint túl sok ápolóanyag kerül egyetlen termékbe, „elég, ha bőrünk egyszerre egy dologgal foglalkozik", ezért megalkotta saját termékcsaládját, ami ötvözi a természetes alapanyagokat a szintetikus anyagokkal. A bőrgyógyász Haydon londoni laborjában kísérletezte ki termékeit, a csomag pedig 29 fontért (10 ezer forint) megrendelhető a Lixirskintől.