Látogatók: egy átlag cég, amelyik rendszeresen blogol 55 százalékkal több látogatót tud csalni a weboldalára is - írja a Marketingmorzsák.hu. A blogolás a keresőoptimalizálásban is segít, ugyanis azok a cégek, amelyek blogolnak, 97 százalékkal több linket kapnak az oldalukhoz.
Érdekes adat az is, hogy a fogyasztók 70 százaléka cikkekből és blogposztokból szerez tudomást egy vállalkozásról,
nem pedig hirdetésekből, vagyis a márkaismertség jobban növelhető a bloggal.
Az ingyenes WordPress webszerkesztő rendszeren jelenleg 18,7 millió blog működik. 12 millió felhasználó blogol közösségi média platformokon.
Az internetezők 77 százaléka követ valamilyen blogot, a
felhasználók átlagosan napi 10 blogbejegyzést olvasnak el.
A képekkel rendelkező bejegyzések 94 százalékkal több megtekintést produkálnak.
A felhasználók 77 százaléka szívesebben olvas blogokat a délelőtti órákban.