Elon Muskot sok dolog kapcsán ismerhetik az emberek. Az ő nevéhez köthető a PayPal fizetési rendszer, a Tesla, a SpaceX és sok más projekt is.
Azonban egyik legnagyobb szabású ötlete, a Hyperloop extra finanszírozásra szorul. Ez az a projekt, amelynek keretén belül majd
alagutakban, vagy csőrendszerekben szállítanak nagy sebességgel autókat és embereket.
A kivitelező cég, a Boring Company a likviditás növelése érdekében különböző termékeket árul Boring Co. felirattal. Első körben a baseball sapkák mentek nagyot, de ami ezután következett, arra a szakértők is keresik a szavakat.
A hétvégén került ki a Boring Company oldalára egy lángszóró,
amit bárki megvehetett 500 dollárért,
és mindössze négy nap alatt elkelt mind a 20 ezer darab.
Ez azt jelenti, hogy 10 millió dollár folyt be a céghez. Nyilván ebből lejön az anyag-, gyártási és szállítási költség is, de így is óriási lesz a haszon a terméken, amelyet eleve erősen túlárazottnak hirdettek meg.
Az így keletkező bevételből a Bloomberg szerint a cégnek elég pénze lesz fúrópajzsokat bérelni vagy vásárolni, de jut jogászokra és lobbistákra is. A fúrások már megkezdődtek Los Angelesben, sőt a Boring Company megkapta az engedélyt Baltimore-ban is.
Egyelőre mindenki találgatja, hogy a lángszóró mennyire igazi,
de az oldal szerint az USA államainak többségében legális ilyen terméket árulni.
A törvények szerint, ha a lángcsóva nem hosszabb 10 lábnál (kb. 3 méter), akkor nem kell engedély a használatához. Ezek ellenére gyanús, hogy valami sántít, hiszen Elon Musk party kellékként és a világ legbiztonságosabb lángszórójaként jellemezte a terméket.
Egy dolog azonban biztos:
Elon Muskot ezentúl teljes joggal lehet a merchandising pápájaként is említeni.
A dolognak azonban van hátulütője is. Musk hiába írta ki Twitterére vicceskedve, hogy zombiapokalipszis idején jól jön a lángszóró, és nem akarja a világot lángba borítani, de egyes kaliforniai politikusok szerint a dolog ízléstelen, főleg azokra tekintettel, akik erdőtüzek miatt vesztették el otthonukat.