A New York-i székhelyű Mack Weldon alapítóinak nem idegen az üzleti élet, Berger korábban a Comcast CÍM termékcsoportjáért felelt, míg Isaacson olyan világhírű cégeknek dolgozott, mint a Ralph Lauren, vagy a Tommy Hillfiger. A célkitűzésük, hogy innovációt vigyenek a férfiviseletbe, amit a cég jelmondatává is tettek: „okos alsónemű, okos férfiaknak”.
A céget a Huffington Post weboldala az „alsóneműk Apple-jének" nevezte.
A vállalat filozófiáját pedig egy új szegmensre is kiterjesztették, az AIRKNITx névre hallgató sportruházat téli kollekciója is ugyanúgy minőségi alapanyagokból, különleges eljárással, mint például az anyag 18 órás pihentetésével készült: poliamid, poliészter és elasztán kombinációjával a lehető legkényelmesebb viseletért. Remek szellőzést, illetve izzadság- és hőelvezetést kínál viselőjének.
A cég központja New Yorkban van, a termékekhez szükséges alapanyag beszerzése valamint maga az előállítás a bolygó különböző pontjain történik, legyen az Ázsia vagy Dél-Amerika. Ráadásul
a Mack Weldonnak dolgozó gyárak WRAP minősítéssel rendelkeznek
– amit kizárólag azok a cégek kapnak, amelyek jó munkakörülményeket teremtenek, jó fizetést nyújtanak, etikusan és humánusan bánnak minden alkalmazottal.
De a Mack Weldon nem csupán az innovatív ruháinak köszönheti a sikert, hanem a rendkívül pozitív online vásárlói élménynek is. Ugyan a cég által kínált termékek ára magasabb, mint az olcsó piaci termékeké, a weboldalukon lehetőség van kedvezményes vásárlásra, amennyiben több ruhát vesznek egyszerre: száz dollár felett 15 százalék kedvezmény, 150 dollár felett 20 százalék, míg 200 dollár felett 25 százalék kedvezményre jogosult a vásárló.
Azon gondolkodtam, mi az a termék, amivel a leginkább elégedetlen vagyok, és a válasz a férfi alsónemű volt. Ebben a termékben láttam meg a legnagyobb potenciált, miközben egy sokkal jobb felhasználói élményt is teremthetek"
– nyilatkozta Berger TechCrunch weboldalnak.
A cég indulásakor 12 millió dollárt kapott olyan magán- és kockázati befektetőktől, mint a RiverPark Ventures és a Lyrical Partners. Mára 250 ezer ügyféllel rendelkeznek, és ezt havonta 10 ezer ügyféllel növelik. A Mack Weldon a közelmúltban eladta az egymilliomodik termékét, és a két alapító 2016-ban úgy nyilatkozott, hogy jó úton haladnak a „két számjegyű milliós” bevétel felé.