Az ALDI International IT Services Kft. Magyarországról támogatja majd többek közt az ALDI Dél vállalatcsoport új informatikai rendszerének üzemeltetését és biztosítja mintegy 3700 európai ALDI-üzlet informatikai rendszereinek zavartalan működését.
Biatorbágyon még 2013 januárjában kezdte meg működését az Aldi DÉl vállalatcsoport európai üzleteinek informatikai támogatását végző IT-központ. A működésének kezdetén magyar, német és angol nyelven nyújtott első szintű támogatást mintegy 3300 európai ALDI-üzletnek.
Az elmúlt öt évben az első szintű informatikai támogatást a a második és a harmadik szintű, mélyebb informatikai ismereteket igénylő támogatással, majd a vásárlóknak nyújtott ügyfélszolgálati feladatokkal kapcsolatos szolgáltatások ellátásával bővül,
így a kezdetben negyven fővel működő osztály mára eléri a százat.
A magyarországi service desk legfőképp első, de bizonyos esetekben második szintű informatikai támogatást nyújt majd az ALDI Dél vállalatcsoport leányvállalatai számára az új vállalatirányítási rendszer üzemeltetése során, amely a beszerzés, az üzletek üzemelése, a logisztika és a készletgazdálkodás mellett a pénzügy és a könyvelés területén is hatékonyan kiszolgálja majd az áruházláncot. A támogatást a vállalat szakemberei a magyar mellett német, angol, olasz, szlovén és francia nyelven végzik, áll a vállalat közleményében.