Hollywoodi sztárral reklámozzák a magyar energiaitalt

Bruce Willis, Hell
Vágólapra másolva!
Április másodikán debütált az a reklám, amelyben egy ismert és világhírű hollywoodi sztár reklámozza a magyar Hell energiaitalt. A Hell lett az első olyan hazai márka, amely el tudta érni, hogy egy nemzetközileg ismert személy adja arcát egy reklámkampányhoz.
Vágólapra másolva!

A Blikk írta meg először, hogy Bruce Willis hollywoodi filmsztár a Hell legújabb reklámjának főszereplője. Ezzel a Hell új mérföldkőhöz érkezett és a hazai sikerek után a nemzetközi piacot is szeretnék meghódítani. Azzal pedig, hogy egy "A" kategóriás sztárt is sikerült maguk mellé állítani, az áttörés már közel van.

Bruce Willis Forrás: Hell Energy

Magyarországon egyedülálló az ehhez hasonló együttműködés és jól mutatja, hogy itthon is lehet sikeres vállalatot felépíteni és működtetni, valamint egy nemzetközileg is elismert márkát létrehozni. A 100 százalékban magyar tulajdonú energiaitalgyártó,

a Hell Energy jelenleg a világ közel 50 országában van jelen és napi 4,5 millió doboz üdítőitalt gyárt szikszói üzemében.

Pantl Péter, a Hell Energy marketingigazgatója elmondta, hogy a márka a dinamizmust, az erőt és a minőséget képviseli. Mindenképpen olyan személyre volt szükségük, aki megtestesíti mindezen értékeket. Amikor elkezdték tervezni a projektet, több név is felmerült, végül Bruce Willisre esett a valasztásuk, hiszen ő egy olyan karakter, akit a világ minden pontján ismernek, és a neve garancia a legjobb minőségre.

Bruce Willis, Hell Forrás: Picasa

A marketingigazgató hozzátette, hogy a világsztárra épülő kampány egyszerre indul a Hell közel 50 export országában, kihasználva a 360 fokos kommunikáció adta lehetőségeket, különös tekintettel a social media csatornákra.

Emellett az üzletekben és plakátokon is találkozhatnak majd a fogyasztók Bruce Willis arcával.

A reklámfilm ötlete egy saját, cégen belüli koncepció alapján valósult meg, amely kizárólag a brandet és a sztárt helyezi a középpontba, elhagyva az összes korábbi, energiaitalokhoz kapcsolódó sztereotípiát, úgy, mint a gyors autók, a sebesség, vagy a bulizás.

Az ötletelést hosszú levelezések, egyeztetések és rengeteg előkészület követte, amelynek eredményeképpen 2018 januárjában kerülhetett sor a new yorki forgatásra. A Bruce Willis-szel készített reklám április 2-án került adásba – a vezető magyar TV csatornák közül az RTL Klubon, a TV2-n és jónéhány kábeltévén látható a spot - olvasható a Hell sajtóközleményében.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!