A nagy ötletet akkor találta ki a két fiatalember, amikor Tomic kibukott az egyetemről már az első szemesztere végén. Néhány órával ezután már össze is ültek és felmérték, hogy mennyi megtakarításuk van, majd összedobták a pénzüket és nagyjából 15 ezer dollárral vágtak neki a vállalkozásnak.
Három évvel később vállalatuk már 40 millió dollárt generált az eladásokból, 2017 oktoberében pedig a 35 millió dolláros közös vagyonukkal sikerült felkerülniük az Australia Financial Review legfiatalabb milliomosainak 2017-es listájára.
A termékük a HiSmile Ausztrália és a világ egyik legnépszerűbb otthoni fogfehérítője, sikerét pedig nagyrészt annak köszönheti, hogy Tomic és Mirkovic remekül használták a közösségi médiát és sikerült megtalálniuk a legjobb csatornákat termékük számára.
Megfigyelték, hogy egyre befolyásosabbak az internetes influencerek és ennek megfelelően olyan termékkel szerettek volna kijönni, amely kihasználja a trend által biztosított lehetőségeket. Így született meg a HiSmile koncepciója, amely éppen a 15-25 éves közösségi média felhasználókat célozta meg.
A HiSmile 59 dollárba kerül és a csomagban van egy LED lámpa, egy tubus gél, valamint a fogakra helyezendő, leginkább fogvédőre hasonlító eszköz.
Mirkovic elmondta, hogy az elején még úgynevezett micro-influencerekkel reklámoztak. Ők olyan felhasználók, akiknek néhány ezres a követőszámuk. A kezdés után 18 hónappal az eladások már elérték a 10 millió dolláros értéket.
Az áttörést a páros számára az jelentette, amikor 2016-ban sikerült megszereziük Kylie Jennert a kampányukhoz. Jennernek akkor 75 millió követője volt és többségük beletartozott a HiSmile által megcélzott rétegbe. A felek hónapokon át tárgyaltak mire sikerült megállapodniuk. Azóta a márka nagyot nőtt és mára elérte az 1,7 milliós Facebook kedvelést, valamint a majdnem 750 ezer Instagram követőt.