A legújabb Star Wars nyitóhétvégéje a franchise-hoz mérten nézve gyenge számokat hozott, azonban még így is az utóbbi négy év legsikeresebb Memorial Day Weekend ( amerikai ünnep, négynapos hosszú hétvége) alkalmából bemutatott film. Azonban ha a korábbi franchise filmeket vesszük alapul, akkor már 2002 óta nem nyitott ilyen rosszul Star Wars alkotás.
Korábbi becslések szerint a szakértők 150 millió dolláros amerikai nyitást vártak, de a film megjelenése előtt 105, majd 115 millióra módosították.
Összességében a Solo: A Star Wars Story 148 millió dollárt hozott világszerte, de ez eltörpül a Zsivány Egyes 290 milliós nyitószámától. Persze érdemes megjegyezni, hogy a 101 milliós bevéltel a legtöbb film számára irigylésre méltó összeg, azonban a Star Wars filmeknél más mércét alkalmaznak a szakmában.
A Solo esetében szó lehet arról is, hogy a rajongók kezdik elveszíteni érdeklődésüket a filmek iránt, hiszen hihetetlen tempóban forgatja azokat a Disney. A legutóbbi Star Wars alig 5 hónapja került a mozikba és máris érkezett a következő, ráadásul az amúgy is forgalmas nyári szezonban.
A Memorial Day hétvége alatt pedig az elmúlt években egyre kevesebben járnak moziba, inkább a szabadban töltik el az időt az emberek.
Paul Dergarabedian, a comScore elemzője szerint a felüdülést az új trilógia zárórésze hozza majd el, amelyet a rajongók már nagyon várnak. A mostanában megszokottnál pedig többet kell majd várni a filmre, ez pedig mindenképpen jót tesz a franchise-nak, hiszen lesz idő felépíteni a feszültséget, ez pedig nagyon hiányzik mostanában.