A Goldgenie egyik első befektetője az angliai James Caan.
Az 1995-ben alapított cég első igazán híressé vált terméke a
2014-ben kiadott, arannyal és platinával futtatott luxus Iphone 6 mobiltelefon
volt, az ekkor útjára indított luxus kategóriás mobiltelefonoknak köszönhetően a Goldgenie neve hamar népszerűvé vált. Ebben az évben adták ki első aranyozott versenybiciklijüket is, amit 250 ezer fontért (92 millió forint) értékesítettek, a biciklit azóta is gyártják.
Van abban valami elbűvölő és érdekes, ahogy a szemünk előtt válnak arannyá
– nyilatkozta Laban Roomes, a Goldgenie vezérigazgatója a Business Insidernek.
A cég azóta számos terméket bevont 24 karátos arannyal, a 2015-ben piacra dobott Apple Watch-kollekciót, vagy a Segway egykerekű járművét, a Segwheelt – utóbbi 44 ezer dollárért (16,2 millió forint) talált gazdára, de volt már példa arra is, hogy monitort, cipőt, kürtöt vagy éppen rózsát futattak be arannyal.
A cég garantálja, hogy az arany sosem fog lekopni, mivel egy különleges eljárással örökre az alap alumíniumhoz tapasztják.