A mikro- és kisvállalatok vezetőinek nagy szükségük lenne az állam támogatására, különösen a megfelelő oktatáshoz és tájékoztatáshoz való hozzájutásban.
Emellett a digitális fejlesztésekben is vészesen le van maradva a szektor
- írja a Médiapiac.com.
,,A mikro- és kisvállalatok vezetőinek általában nagyon minimális az üzletvezetési tudása. Döbbenetes, de
az MVÜK becslései szerint, a mai magyar vállalkozások 40-50 százaléka úgy hoz mindennapi üzleti, stratégiai súlyú döntéseket, hogy szinte semmilyen információ nem áll rendelkezésükre a költség és bevétel adatokon túl
– mondta Mészáros György.
Az MVÜK vezetője különösen súlyos hiányosságokat lát a vállalkozói ismeretek oktatásában.
Szerencsésebb lenne, ha a kis cégeket jól ismerő szakembereket vonnák be az oktatásba és a tananyag összeállításába is. Cégvezetés, vezetői ismeretek, marketing, sales – ezek azok az alapismeretek, amelyekre egy vállalkozónak ma szüksége van, de túl kevés a minőségi és elérhető tudásanyag.
Cikkünk a Médiapiac.com írása alapján készült.