A névváltással kapcsolatban az interjúban elhangzott, hogy a Telenor márkanevet még három évig használhatják.
Alaposan elemzik a lehetőségeket, és az egyik opció az, hogy bevezetik az új országokban is az O2 brandet.
De az is elképzelhető, hogy minden ország saját márkát kap. Természetesen
lehet, hogy a magyar cég visszakapja a régi márkanevét.
Ma is még sokan Pannonnak hívják a céget, annyira nem ment át az emberek számára a Telenor név. De egy harmadik lehetőséget sem zárnak ki, hogy egy teljesen új, egységes brand mellett döntsenek az összes országra vonatkozóan.
Bartoniceket arról a széles körben terjedő várakozásról is kérdezte a Forbes, hogy előbb-utóbb az itteni céget továbbadják egy helyi versenyzőnek. Erre az a válasz érkezett, hogy mindenképp hosszú távú befektetésként tekintenek a Telenorra, és fontos megemlíteni, hogy a négy piac közül, ahova most beléptek, messze a magyar a legnagyobb. Vételi ajánlatot még nem kaptak a társaságra.
Az interjúban elhangzott továbbá, hogy a Telenor egy jól jövedelmező vállalat, amely fontos, hogy a teljes piaccal együtt növekedjen, a piaci részesedéssel kapcsolatban azonban nehéz határozott változást elérni. Mindenesetre az új tulajdonos úgy látja, vannak olyan szegmensek, amelyekben alulreprezentáltak. Ezekben komoly piacrész-növekedést terveznek, leginkább a B2B területeken.