Nem csak a Telekom kér ingyen mobilnettel bocsánatot az ügyfélkiszolgálás rendszerfejlesztések miatt történő kimaradásáért, most a Telenor is csatlakozott a bulihoz. A cég tájékoztatása szerint február 17. éjjel 22:00-től február 18. déli 12:00-ig tervezett rendszerfejlesztést végez az ügyfélkiszolgáló rendszerein, emiatt egyes funkciók nem vagy csak korlátozottan működnek majd, illetve telefonos ügyfélszolgálatán is korlátozott ügyintézés lesz tapasztalható.
A következő funkciókat nem lehet ebben az időszakban elérni sem a személyes vagy online csatornán, sem a telefonos ügyfélszolgálaton: egyenlegfeltöltés és –lekérdezés, adatjegy feltöltés, telefonszámla befizetés, új szerződéskötés, készülékvásárlás, SIM-kártya csere, tarifacsomag váltás, MyTelenor applikáció, szolgáltatás megrendelés, online vásárlás, feltöltőkártyás adategyeztetés, Expressz kártya regisztráció.
A rendszerfejlesztés időtartama alatt zavartalanul lehet telefonálni, SMS-t küldeni, mobilinternetet használni, illetve működni fog a mobil-parkolás, az autópálya matrica vásárlás és a szerencsejáték megrendelés.
A fejlesztés kényelmetlenségekkel jár, ezért a Telenor bocsánatkérés gyanánt február 18-án, vasárnap 00:00 – 24:00 óráig
díjmentesen felhasználható, automatikusan aktiválódó belföldi internethasználatot ad minden ügyfelének.
A rendszerfejlesztéssel kapcsolatos részletes információk a telenor.hu/rendszerfejlesztes weboldalon érhetőek el.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!