Azóta Victoria Beckham komoly márkává nőtte ki magát, az alapítóról elnevezett cég termékei már több mint száz országban elérhetők, közel 400 üzletben.
„Kezdetekben még csak tíz ruhánk volt, megmutattam a ruhákat, majd eladtam, ma már ez sokkal bonyolultabb" – nyilatkozta a divatcég alapítója a CNBC riporterének, majd hozzátette, hogy mivel
nem képzett ruhatervező, ezért nagyban támaszkodott a csapata tagjaira, akik segítették a márka felépítésében.
A cég indulásakor csak ruhákat tervezett, az azóta eltelt tíz évben bővült a kínálat, mára már egy egész szettet össze lehet állítani Victoria Beckham-termékekből.
Azóta rengeteget fejlődtem, és sokat tanultam az üzleti életről is, a csapatomnak olyan emberek a tagjai, akiktől sokat tanulhatok"
– magyarázta Beckham.
Ráadásul a londoni divathéten most először mutatkozott be a márka: a közönség 250 új ruhadarabot láthatott. Külön érdekesség, hogy Victoria Beckham a 2000-ben tartott londoni divathéten debütált, mint modell, és 18 évvel később már saját kollekciót mutatott be.
Márciusban csatlakozott a céghez Paolo Riva veterán divattervező mint a márka új elnöke,
valamint a Neo Investment Partners befektetési vállalat 30 millió font (10 milliárd forint) tökét bocsátott a cég rendelkezésére, amiből Beckham új üzleteket készül nyitni.
Victoria Beckham továbbá arra is utalt, hogy a kozmetikumok terén is erősítené cégét, amit az Estee Lauderrel közösen indítana.
A cég 2016 decemberében 26 millió fontos (9,5 milliárd forint) éves bevételt jelentett.