Az ázsiai előfizetők száma már meghaladta az Egyesült Államok 58 milliós előfizetői számát – a cégnek globálisan 137 millió felhasználója van.
A vállalatnak nagyon egyedi elképzelései vannak a régióról – magyarázta Sarandos. Hozzátette, hogy a leginkább Indiában akarják növelni az előfizetői bázist, amely rövid idő alatt elérheti a 100 millió felhasználót.
Körülbelül 450 millió internetfelhasználó található Indiában, és mintegy a fele néz videókat a YouTube-on, és más hasonló videómegosztó oldalakon
– tette hozzá Sarandos.
Ugyanakkor az országban már sikerrel működik az Amazon, valamint a Holstar streamingszolgáltatása.
A Netflix ezért különböző árazási modelleket próbál tesztelni, hogy felülkerekedjen a versenytársain, valamint nagy hangsúlyt helyeznek eredeti tartalmak előállítására is.
A cég legalább száz, önálló gyártású projektet tervez megvalósítani Indiában a közeljövőben.