Természetesen
a most Magyarországon is bevezetett papírzacskók is újrahasznosított anyagból készülnek,
és 40 forintba kerülnek. Ezzel a lépéssel a H&M tovább csökkenti a felhasznált zacskómennyiséget, valamint arra ösztönzi vásárlóit, hogy hozzák magukkal saját textiltáskáikat, vagy a cégtől vásárolt papírzacskót használják többször.
A cég 2018 őszétől kezdve fokozatosan vezeti ki a műanyag zacskókat az üzleteiből.
Ráadásul minden egyes eladott papírzacskóból befolyó összeg felét, azaz húsz forintot a WWF Magyarország természetvédelmi alapítványnak juttatják el.
A svéd cég már korábban is számos lépést tett a környezetvédelem jegyében: a termékek mintegy 35 százaléka újrahasznosított alapanyagból vagy fenntartható forrásból származik, ezt a cég 2030-ig a teljes termékkínálatára kibővíti.