Az amerikai cég elismerte, hogy komoly problémák merültek fel a hirdetések feltöltésével, ami azt jelenti, hogy
a felhasználók éppen a legforgalmasabb kereskedelmi időszakban nem tudják közzétenni hirdetéseiket.
A cégeknek, amelyek hirdetni akartak a Facebook felületén, elsőként egy reklámkampányt kell feltölteniük a rendszerbe, és ennél a feltöltésnél akadtak technikai gondok. Valamint azoknál is probléma volt, akik bár korábban töltötték fel reklámkampányukat, de mostanában szerették volna módosítani.
A Facebook azt állítja, hogy a problémát már kiküszöbölték, de időbe telik, míg a dolgok visszatérnek a normális mederbe, és ez a szokásosnál lassabb is lehet a közösségimédia-platform szerint.
A közösségi médiát jelenleg elárasztják azok a hirdetések, amelyek hatalmas árzuhanást ígérnek a Black Friday, illetve a Cyber Monday – az internetes rendelések leárazásának hétfője – idejére.