A színváltó címkés palackok a jövő évtől jelennek meg a boltok polcain. Az újítást a Wrap jótékonysági szervezet fejlesztette ki bolthálózatokkal és tejtermelőkkel együttműködve.
Az úgynevezett "thermochronic" (hőállapotot jelző) címke hőérzékeny tintával készül.
A Wrap azt követően fejlesztette ki a hőérzékeny címkét, hogy egy felmérésében arra a megállapításra jutott: a brit háztartásokban évente 25 millió font (9 milliárd forint) értékű tejet dobnak ki, mert megromlik a hűtőben.
A címke figyelmeztet rá, hogy nem jó hőmérsékleten tárolják a tejet: a legtöbb hűtőben ugyanis két fokkal melegebb van, mint az a tej legfeljebb 5 Celsius-fokon megállapított helyes tárolásához szükséges.
A hőérzékeny címke elkészítésének költsége nagyon csekély lesz, ha a próbafolyamat után széleskörűen alkalmazzák, palackonként átszámítva alig 4 forint lesz az ára.