Hamarosan elfelejthetjük a szokásos bejelentkezést a hotelek recepciójánál, mert sokfelé már egy alkalmazás segítségével is meglehet tenni ugyanezt. Csak le kell adni, hogy pontosan milyen szobát szeretnénk, a mesterséges intelligencia pedig azonnal utánanéz annak, hogy van-e az igényeinknek megfelelő.
Ráadásul nem kell tovább a Wi-Fi jelszó után sem kutatni, hanem egyszerűen meg kell kérni az MI-t, hogy mondja el nekünk. Néhány hotelben már virtuális segítőt is munkába állítottak, amely intézi az ételrendelést, a késői kijelentkezést, de sok minden másra is képes.
A hotelszobán belüli telefont néhány lánc már új technológiára cserélte.
A Roxy, amely egy hanggal aktiválható mesterséges intelligenciával felszerelt eszköz, segít friss törölközőt kérni, taxit rendelni, de még a helyi éttermek közül is ajánl néhányat a vendégnek. Persze ezek nem minden esetben objektívek, hiszen az éttermek gyakran fizetnek azért, hogy a Roxy ajánlatába kerüljenek.
A repülőjegy vásárlás is egyszerűbb az MI-nek köszönhetően, mivel az előző vásárlások alapján képes kitalálni, hogy mikor szeretnénk menni, hova, de még azt is, hogy hol szeretünk ülni a gépen és hány bőrönddel utazunk. Ha esetleg törlik a járatot, akkor azonnal képes feltérképezni a lehetőségeket és alternatív megoldásokat javasol.
Azok is fellélegezhetnek, akik utálják magukkal cipelni a bőröndöt a reptéren.
Már idén boltokba kerül az Ovis by ForwardX bőrönd, amely kamerák és a mesterséges intelligencia segítségével folyamatosan követi a tulajdonosát. Egy karkötő is jár hozzá, amely vibrálni kezd, ha a csomagunk 2 méternél távolabb kerül tőlünk. És ha véletlenül elveszne a csomag, azt egy alkalmazás segítségével - a beszerelt GPS-nek köszönhetően - könnyen meg lehet találni.