Sőt, a cég tőzsdére lépése óta már közel húsz százalékot emelkedett az árfolyam.
Johnson vezetése alatt a cég sikeresen bővült Kínában a mobilos szállítási rendszer bevezetésének köszönhetően.
A Starbucks kiemelt figyelmet fordított a mobilalkalmazás terjesztésére, és hogy ezzel a rendszerrel a felhasználók megrendelhessék kávéjukat vagy teájukat, anélkül, hogy be kellene menniük egy kávézóba.
A cég nyilatkozatában reményét fejezte ki, hogy továbbra is jelentős növekedést produkálnak majd az ázsiai országban. A Starbucks utolsó negyedéves jelentésében 1 százalékos kínai, valamint 18 százalékos globális árbevétel növekedésről jelentett.
Hosszútávra tervezünk Kínában – nyilatkozta Johnson egy múlt havi konferenciabeszélgetésen.
A Starbucks novemberben közzétett adatai szerint már az amerikai vásárlások 14 százaléka mobilalkalmazáson keresztül történik. Ugyanakkor a rivális Dunkin' – a korábbi Dunkin' Donuts – megrendeléseinek még csak 3 százalékát tették ki a mobilos megrendelések.
A Starbucks remek munkát végzett az applikációval, amely markánsan megkülönbözteti őt a versenytársaitól, és egy újabb lépést jelent a készpénzmentes közösség felé"
– mondta Brad Cohen, a North Star Investment Management vezető stratégiai elemzője.
Az amerikai kávéházlánc emellett partneri megállapodást kötött a kiszállításról az Uber Eats-el, valamint az Alibabával.