A cég termékeiből 6,790 milliárd doboznyi fogyott világszerte 2018-ban, ami 7,7 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.
A tavalyi jó eredmény egyik fő oka a Red Bull márkák erős indiai értékesítése volt, ahol 30 százalékkal nőttek az eladások 2017-hez képest.
Brazíliában 22 százalékkal, Kelet-Európában ugyancsak 22 százalékkal, Észak-Európában és Németországban pedig egyaránt 12 százalékkal növelte forgalmát a vállalat.
Az 1987-ben alapított cég honlapjának tanúsága szerint
a Red Bull a múlt év végén 171 országban 12 239 alkalmazottat foglalkoztatott, egy évvel korábban szintén 171 országban 11 886-ot.
A Red Bull konszern 49 százalékban Dietrich Mateschitz cégalapító tulajdona, további 49 százalék egy thaiföldi üzletemberé, a fennmaradó két százalék annak fiáé.