A K&H Biztosító 2018-ban 4,5 milliárd forint nettó eredményt ért el, ami éves összehasonlításban 57 százalékos növekedésnek felel meg.
2018-ban a K&H tovább folytatta digitális átalakulását.
Több mint 200 ezer ügyfele vesz igénybe aktívan mobilbanki szolgáltatásokat, ami éves összehasonlításban 66 százalékos növekedésnek felel meg.
Már minden negyedik ügyfél rendelkezik biometrikus aláírással, ami lehetővé teszi számukra, hogy a bankfiókokban elektronikusan írják alá dokumentumaikat.
A cég teljesen digitális lakásbiztosítási folyamatot vezetett be, melynek indulása óta megduplázódott a lakásbiztosítás online értékesítése, valamint piacra lépett a teljes mértékben digitális személyi kölcsön-szolgáltatással is.
Az országban a legnagyobb, 212 automatából álló készpénzbefizetős ATM-hálózattal és szintén a legnagyobb, 44 egységből álló pénztármentes fiókhálózattal rendelkezik.
„2018-ban bevételünk éves összehasonlításban 10,7 százalékkal növekedett, amely mögött elsősorban a 3,3 százalékos nettó kamatbevétel-bővülés, és a 11,4 százalékos díjbevétel-emelkedés húzódott meg. Tavaly a K&H összesen 380 milliárd forint értékű új hitelt folyósított a lakossági, kkv és nagyvállalati területen. Decemberre az új kihelyezésen belül a fix kamatozású jelzáloghitelek aránya a korábbi 48 százalékról 91százalékra növekedett az egy évvel ezelőttihez képest. A K&H teljes lakossági ügyfélbázisa közel 700 ezerre bővült, ami éves összehasonlításban 1,3 százalékos emelkedést jelent. A jövedelmüket rendszeresen hozzánk utaló ügyfelek száma az előző évhez képest 7,1 százalékkal, 418 ezerre nőtt. Az elmúlt évben közel 4 ezer üzleti vállalkozás vált a K&H új ügyfelévé" – ismertette Gombás Attila, a K&H Csoport pénzügyi vezetője.
A pénzintézet 2018-ban továbbra is hozzájárult a magyar gazdaság finanszírozásához, valamint támogatta a zöld gazdaságra való áttérést:
Nik Vincke, a K&H Biztosító vezérigazgatója elmondta, 2018-ban nettó nyereség 4,5 milliárd forintot ért el. Miközben éves összehasonlításban a bevételek 18 százalékkal növekedtek, a költségek a magasabb működési hatékonyságnak köszönhetően mindössze 3 százalékkal emelkedtek. A nem-életbiztosítási üzletág díjbevétele elérte a 36,7 milliárd forintot; a 13 százalékos növekedés mögött elsősorban a gépjármű felelősségbiztosítás áll. Az életbiztosítási üzletágat erőteljes üzleti növekedés jellemezte, a tisztán kockázati termékek esetében a növekedés éves szinten 15 százalékos volt.