Drew Binsky videóit mintegy 500 millió alkalommal tekintették meg, és a CNBC-nek elmondta, hogy
tavaly 154 ezer dollárt (42,6 millió forint) keresett a Facebook- és a YouTube-anyagainak reklámbevételeiből,
valamint olyan cégekkel való közös együttműködésből, mint a Booking.com.
Binsky 2013-ban végzett a Wisconsin-Madison Egyetem gazdasági szakán, miután Dél-Koreába költözött angolt tanítani, majd később elindította saját utazási blogját, és videókat készített.
Népszerűsége akkor ugrott meg igazán, miután az észak-koreai utazásáról videókat és képeket tett közzé – ezeket több mint 10 millió alkalommal tekintették meg.
Nem lehet egy éjszaka alatt megtanulni videót készíteni
– nyilatkozta a blogger. A Dél-Koreában töltött idő alatt sokat fejlődött, és videóival egyre többet keresett – egy hónap alatt ezer és 30 ezer dollár közötti összeget (276 ezer és 8,3 millió forint).
Mára már
Binsky a világ 163 államában járt,
tervei közt pedig szerepel, hogy a Föld összes országba eljut egyszer.
Hihetetlen, ahogy a millenniumi generáció új dolgokat talál ki, ami öt vagy tíz évvel ezelőtt még nem létezett
– tette hozzá Danny Binsky, Drew apja, aki elmondta, feleségével azóta sokat utaznak, fia videói ugyanis felnyitották a szemüket a különböző kultúrák és nemzeti gasztronómiák iránt.