Mutatjuk, miben lett a legjobb az Auchan Magyarországon
![áruház bevásárlóközpont embléma HÉTKÖZNAPI lábtörlő logo SZIMBÓLUM vásárol](https://cdn.origo.hu/2023/12/IJNaGWj2QPY4H2XQ-o_02x03Ad0PJtDVrMeS0dgWt0Q/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzhiM2M2MTdmZmY2YzQyZWI5NzIyZDY3MDY4N2U0ZDVm.webp)
„Év fogyasztóvédelmi referense” díjat nyert az Auchan Magyarország, elsőként a hazai élelmiszerláncok közül.
A rangos elismerést azon pályázók munkatársai vehették át, akik
a kötelező törvényi minimum teljesítésén túlmutatóan járultak hozzá a fogyasztóvédelmi szemlélet erősítéséhez, a fogyasztóbarát vállalati kultúra megteremtéséhez.
Az elismerést a Fogyasztóvédelmi Referens Egyesület által szervezett díjátadó ünnepségen Albert Terézia, az Auchan Retail Magyarország fogyasztóvédelmi referense vehette át.
„Az Auchannál mindannyian arra törekszünk, hogy a lehető legmagasabb színvonalú kiszolgálást biztosítsuk vásárlóinknak. Ennek érdekében jött létre a vállalatunknál a fogyasztóvédelmi referens munkakör is, amely egyfajta hidat képez a vállalat és a vásárlók között, segítve ezzel a közvetlen párbeszédet. Büszke vagyok rá, hogy a munkakörnek köszönhetően folyamatosan csökkennek a fogyasztói panaszok, sőt, a vásárlók értékes visszajelzései termékeink hatékony fejlesztéséhez is hozzájárulnak”
– mondta el Albert Terézia, az Auchan Retail Magyarország fogyasztóvédelmi referense.