„Év fogyasztóvédelmi referense” díjat nyert az Auchan Magyarország, elsőként a hazai élelmiszerláncok közül.
A rangos elismerést azon pályázók munkatársai vehették át, akik
a kötelező törvényi minimum teljesítésén túlmutatóan járultak hozzá a fogyasztóvédelmi szemlélet erősítéséhez, a fogyasztóbarát vállalati kultúra megteremtéséhez.
Az elismerést a Fogyasztóvédelmi Referens Egyesület által szervezett díjátadó ünnepségen Albert Terézia, az Auchan Retail Magyarország fogyasztóvédelmi referense vehette át.
„Az Auchannál mindannyian arra törekszünk, hogy a lehető legmagasabb színvonalú kiszolgálást biztosítsuk vásárlóinknak. Ennek érdekében jött létre a vállalatunknál a fogyasztóvédelmi referens munkakör is, amely egyfajta hidat képez a vállalat és a vásárlók között, segítve ezzel a közvetlen párbeszédet. Büszke vagyok rá, hogy a munkakörnek köszönhetően folyamatosan csökkennek a fogyasztói panaszok, sőt, a vásárlók értékes visszajelzései termékeink hatékony fejlesztéséhez is hozzájárulnak”
– mondta el Albert Terézia, az Auchan Retail Magyarország fogyasztóvédelmi referense.