Az új központ feladata a Tesco cseh, lengyel, magyar és szlovák munkatársainak dedikált támogatása lesz. Ahogy az Origo már akkor megírta, a Tesco közép-európai vezetése már decemberben elkötelezte magát a magyar főváros mellett.
A bejelentés szerint a központ több száz új munkakört hoz létre az alábbi négy fő területen:
„Az, hogy Magyarországon hoztuk létre az új Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központunkat, nemcsak a Tesco Magyarország történetében kiemelten fontos mérföldkő, de jól mutatja elkötelezettségünket közép-európai, így a magyar piacunk iránt is” – hangsúlyozta Matt Simister, a Tesco Közép-Európa vezérigazgatója.
Hozzátette, hogy a Tesco befektetési döntésében
meghatározó szerepet játszott a magyar kormány befektetőbarát hozzáállása és az ország gazdasági teljesítménye.
„A Tesco Magyarország kormányával kötött stratégiai partnersége eddig is markánsan tetten érhető volt a Tesco magyar szállítók és munkatársak iránti elkötelezettségében és a folyamatos beruházásokban. Az Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ megnyitása pedig egy új és izgalmas fejezetet nyit a Tesco magyarországi életében” – mondta Simister.
Az új Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ a Tesco Business Services része. A Tesco Business Services a Tesco Csoport olyan multidiszciplináris vállalata, amely a Tesco minden piacán napról napra támogatja a vásárlók minél magasabb színvonalú kiszolgálását.
„A budapesti munkatársak a már létező, specialista nemzetközi csapatokba integrálódnak.
A toborzás az új pozíciókra már elkezdődött.
Biztos vagyok abban, hogy az új budapesti Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ Magyarország egyik legjelentősebb szolgáltató központjává és nagyszerű munkahellyé válik majd”
– mondta Sumit Mitra.
A Tesco Business Services vezérigazgatója hozzátette,
az új központ Magyarországra hozatalában fontos szerepet játszott a kiválóan képzett magyar munkaerő, a megfelelő infrastruktúra és oktatási háttér.
A Tesco 2004-ben már megnyitott egy hasonló központot Indiában, a bengaluruit, azért, hogy egységesítse és egyszerűsítse működését, annak érdekében, hogy világszerte több millió vásárló számára jobbá tegye a vásárlói élményt, és megkönnyítse a Tesco Csoport több mint 440 000 dolgozójának munkáját.