A vállalat a tavalyi évet 20 százalékos árbevétel-növekedéssel zárta, az idei évben pedig olyan átalakításokba kezdett, amelyeknek köszönhetően letisztultabb, korszerűbb, az élményvásárlás irányába mutató üzletekbe térhetnek be a vásárlók.
A logó- és arculatváltással az Euronics célja, hogy lépést tartva a piaci igények változásaival, továbbra is meghatározó szerepet töltsön be a hazai műszakicikk-kiskereskedelmi piacon.
A hosszú távú stratégia részeként a magyar tulajdonú műszaki áruházlánc az április 8-án nyitott ceglédi üzlet mellett további boltnyitásokat tervez, és meglévő áruházait néhány héten belül az új arculattal látja el.
Megújuló üzleteinkben még több árucikket tudunk bemutatni, miközben olyan környezetet biztosítunk, ahol valóban élmény a vásárlás
– nyilatkozta Fazekas Bálint, az Euronics nemzetközi kapcsolatokért felelős igazgatója. Az áruházlánc folyamatosan újítja meg az immár 66 egységből álló bolthálózatát mind a dekoráció, mind pedig a termékbemutatás terén.
A változás szembetűnő, a megújulás „első fecskéi” már láthatók egy-egy vidéki üzletben, április 16-tól pedig az Euronics kommunikációja is új irányt vesz.
Az új logó- és arculati elemek bevezetésével a vállalat célja a racionális vásárlói döntések mellett az érzelmi kötődés kialakítása.
Az új szlogennel („Gépek sok szeretettel”) és a szélesebb célcsoportot is megszólító reklámfilmmel a cég további célja, hogy a műszaki piacra jellemző innovációt, folyamatos fejlődést, állandó megújulásra törekvést ne csak a termékkínálatban, hanem az arculatában is megmutassa.