Értékesítési rekordot döntött és tovább erősítette vezető pozícióját a hazai ásványvízpiacon a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. 2018-ban a társaság volumenben 6 százalékkal növelte eladásait a magyar és a környező országok piacain. A növekedést segítette - a Szentkirályi, Theodora, Nestlé Aquarel, Magnesia és Emese márkák népszerűségén túl - a hosszúra nyúlt nyári szezon, valamint a márkázott termékek intenzív térnyerése az ásványvízpiacon.
A márkatermékek növekvő súlyának általános tendenciáját alátámasztja a Nielsen januárban kiadott kiskereskedelmi index is: 2018-ban a természetes (ízesítetlen) ásványvizek kategóriájában az értékesítések több mint 70 százaléka gyártói márkás termék volt.
Az éves adatok azt mutatják, hogy
a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. megőrizte piacvezető pozícióját és tovább növelte piaci részesedését a hazai ásványvízpiacon.
A kiemelkedően jó szezonnak köszönhetően a vállalat eladásainak volumene a Nielsen által mért ízesítetlen ásványvízpiacon 6,9 százalékkal nőtt Magyarországon, ami közel kétszerese a piac átlagos, 3,7 százalékos növekedési ütemének.
Az utóbbi években jelentősen megnövekedett vásárlói igények kiszolgálása érdekében a társaság tavaly 7 millió euró értékű, önerőből megvalósított beruházást adott át szentkirályi telephelyén. Az új palackozó-gépsornak köszönhetően a vállalat megkétszerezte termelőkapacitását.
A tavaly ősszel Szentkirályon átadott beruházásunkkal biztosítjuk a Szentkirályi jövőjét és piaci pozíciójának további erősítését, idén pedig lezárul az egyesülés a PepsiCo magyar leányvállalatával, ami lehetővé teszi, hogy partnereink számára teljes italportfóliót kínáljunk
– mondta el a tavalyi eredményekkel kapcsolatban Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke.