Az érintett járatok Belfast, Birmingham, Southampton, Aberdeen, Edinburgh és Newcastle repülőterére indultak, illetve érkeztek volna.
A légitársaság közleményében írta, hogy őszintén bocsánatot kér a felmerült kényelmetlenségért.
Az érintett ügyfeleket e-mailen tájékoztattuk, hogy alternatív járaton utazhatnak, vagy teljes visszatérítést kérhetnek"
– nyilatkozta a cég.
A csalódott utasok a közösségi médiában írták meg véleményüket.
Már hétfőn a Flybe egyik járatainak utasai egy hatórás autóbusz-utazás résztvevői lettek, mivel a gép nem indult el, akkor technikai problémára hivatkoztak.
A Flybe idén már kapott segítséget, miután a légitársaság anyagi körülményei megroggyantak. A Connect Airways – amely tagja a Richard Branson vezette Virgin Atlantic konzorciumnak – 2,8 millió fontot fizetett az 1979-ben alapított légitársaságért.
A Flybe 90 járatot üzemeltet, mintegy 40 repülőtérre, és emellett a cég Európa legnagyobb független regionális légitársasága.
A brit légitársaság 2017-ben agresszív terjeszkedési stratégiába kezdett – ezzel kezdődtek a problémák –, és még abban az évben 20 millió fontos veszteséget produkált.
Korábban az egyik vezető pilóta küldött levelet a Flybe vezérigazgatójának, és leírta, hogy egy nyereséges és életképes vállalatot tett tönkre a vezetőség hozzá nem értése. A pilótát a levél után felfüggesztették.