Megreformálná a magyar autókereskedelmet a WOOWW Cars elnevezésű új magyar startup, és a gyakorlatban nem is állnak már messze a célkitűzéstől. Steve Kollar alapító-tulajdonos applikációt fejlesztett az autóvásárlási folyamatok leegyszerűsítésére.
Az autókat a cég hitelbírálat után megvásárolja a vevőknek, a járművet beszállítják az országba és egy több fázisos kontrollon is keresztül megy, így ellenőrzik az eladó által megadott paramétereket.
Mindent automatizáltak, tehát ha valaki kiválaszt egy autót, 15 percen belül megtudja, hogy a járulékos költségekkel összesen mennyit fog fizetni érte. A vevők fotókat és minden más fontos információt látnak az autókról, így
a vásárlók 98 százaléka csak akkor látja a vásárolt kocsit, amikor már beérkezett az országba.
Most indul a WOOWW Cars magánszemélyes üzletága is, ahol magáneladók és kereskedők díjmentesen tudják majd feltenni a platformra az autókat, melyek finanszírozási részét a startup menedzseli.
A kereskedés attól közösségi, mert a felhasználók akár úgy is kereshetnek pénz, ha a Facebook-oldalukon megosztanak egy autós tesztvideót, egy blogot, vagy egy általuk választott bármilyen autós hirdetést. Ha az ezekből a bejegyzésekből generálódott ügyfelek csak két év múlva vásárolnak a startupon keresztül, akkor is jár a jutalék nekik. Ezeket a folyamatokat pedig pontosan nyomon tudják követni a saját webirodájukban. Az ötperces regisztrációt követően a cég átadja az adatbázisát illetve az autóértékesítéshez szükséges munkafolyamatot is, így tulajdonképpen
bárki nyithat autókereskedést a saját otthonából pénzbefektetés nélkül, miközben bevételre tehet szert egy egyszerű marketingtevékenységgel.
A WOOWW Cars célja, hogy a magyar indulás után nemzetközi szinten is terjeszkedjen.