A múlt héten a Shopify bemutatta „vásárlói teljesítési hálózatát", mint új szolgáltatást, amely lehetőséget ad a kiskereskedőknek, hogy az Amazon kiszállításaival fel tudják venni a versenyt.
Az elemzők üdvözölték az új szolgáltatást, és a cég részvényei hét százalékkal megugrottak a hír után.
A Shopify platformján keresztül kereskedők és márkák is létrehozhatják saját online áruházukat, rendezhetik termékeiket, valamint a kifizetéseket és a szállítást is.
Az új szolgáltatás elindítása után a cég az Egyesült Államok, valamint Kanada területén raktárakat kezdett felvásárolni, és egy mesterséges intelligencia által irányított rendszert épít ki annak érdekében, hogy a vásárlók gyorsabban és egyszerűbben megkapják a vásárolt termékeket.
Hasonlót várunk a Shopify új szolgáltatásától, mint amit az Amazon Prime az elmúlt évek alatt felépített – összegezte a szakértői elvárásokat a Barclays.
A Rosenblatt elemzői szerint az eladók által csomagolt áruk egyike azoknak a területeknek, ahol a Shopify versenyelőnyt szerezhet, míg a Summit Insights elemzői kiemelték, hogy a kanadai cég az Amazon igazi alternatívája lehet.